Friday, April 12, 2013

Missing me???


Banyaknya keje perlu disiapkan
tak menang tangan dibuatnya
semalam pagi makan kuih je 2 ketul 
lunch sampai x sempat nak makan
nak ngejar deadline sebelum boss outstation g US
kuar jap amik Alysha & hantar ke nursery
then terus masuk ofis balik sambung keje
hasilnya, malam tadi tetiba waktu berdiri hampir tumbang sebab nak pitam
Allahuakbar...

banyak sangat gambar dalam folder
tapi x sempat nak buat entry
meh je layan pic anakanda berdua ni
waktu g Aeon Manjung last week

budak kecik ni sekarang suka pose menganga² ngtah nape tah....

5 comments:

  1. Hannah pun suka posing nganga mulut... selalu suruh dia senyum elok2 hehe... malu je anak dara ternganga-nganga kan kekekeke...

    ReplyDelete
  2. eynda,

    hehe hannah pun sama ye...tak perasan pulak dia suka nganga mulut..hihi

    ReplyDelete
  3. Salam Ina...k.atie selalu lalu lalang kat AEON manjung tu tp tak brkesempatan nk masuk.Br bukak kan?nampak cam baru jerrr...

    ReplyDelete
  4. kak Atie,

    Aeon Manjung tu baru buka Dec tahun lepas....Ina suka pegi situ sbb tak crowded macam Aeon Stat.18..... :D

    ReplyDelete
  5. saya dari forum ratu hati.. Dieyna.. sebaya hannah jugak anak ni ye.. mcm2 gelagat
    http://dhiahannahstory.blogspot.com/2013/05/testimoni-vivix-shaklee.html

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages