Sunday, June 21, 2009

CD lunatots


Saya baru mula nak berjinak-jinak menceburkan diri dalam dunia perniagaan...oleh itu, pada semua yang mennyinggah ke blog saya ini, sudi-sudikanlah diri melawat blog perniagaan yang baru saya tubuhkan:

Mushy Mushy e-store


UPDATE:

ALL promotions for Lunatots Cloth Diaper will be ended on 20 April 2009 (including Package of Five-RM233). If you wish to have one set CDs for your baby, don't miss the golden opportunity :)


~~~~~~~~~~~thanks for your support~~~~~~~~~~~~

26 comments:

  1. Tahniah Kak Ina, saya dah jengah2 dah...offer menarik gak yer..:) Semoga berjaya menjadi usahawan berjaya!amin:)

    ReplyDelete
  2. thanks Umi Sufira...tolongla war-warkan pada kekawan ye...mudah-mudahan tercapai hasrat murniku

    ReplyDelete
  3. wah sama2 la kita berniada CD.. heheheh

    ReplyDelete
  4. adha

    yeke??
    hi 5.....GREEN THE EARTH...cewahhh

    ReplyDelete
  5. kak inaaaaaaaaaaaa....

    Tahniah...Jap Aja terbang gi jenguk ya??

    muahh..muahhh

    ReplyDelete
  6. aja

    thanks
    ala..baru nak mula...fokus on Cd dulu

    ReplyDelete
  7. kite dah jengah dah...

    "ttarik, menarik kau mmg d bomb!!"

    -mama emma-

    ReplyDelete
  8. mama emma

    eheh...mekasih sudi singgah...

    ReplyDelete
  9. Hez,
    jemput ambil award..


    http://kakyong72.blogspot.com/2009/04/top-visitors-catatan-ibu-mar-2009.html

    ReplyDelete
  10. kakyong,

    mekasih dear..moh kita go green

    ReplyDelete
  11. salam ukhwah...
    kalu bleh nak tau jugak lebih lagi tentang CD ni..confuse gak saya...coz ni first time dgr..b4 this dok baca jer...but x paham...

    ReplyDelete
  12. azlifaizura,
    nak tau lebih lanjut ttg CD ni ye?
    sy ada cerita details CD ni dekat estore sy
    boleh baca kat situ : http://mushymushyestore.blogspot.com

    apa2 yg tak faham, boleh tanya pd sy..insyaAllah,sy sudi membantu apa yg terdaya :)

    ReplyDelete
  13. thanks ina..ni email saya..norfaizurakpj@yahoo.com..apa2 yg saya x paham saya akan refer pada ina yer...

    ReplyDelete
  14. NAURAH...

    ala..baru mula kecil-kecilan :)

    ReplyDelete
  15. congrats hez. err...bisnes tudung takde ke?

    ReplyDelete
  16. nbb aka nurul

    mekasih...kecil-kecilan je...baru nak menapak..tudung?hemm...gud idea jugak tu

    ReplyDelete
  17. congrats! nanti kite jenguk ke sana.

    ReplyDelete
  18. Ibu Akil,

    tenkiu...tenkiu....jemputlah ye

    ReplyDelete
  19. makin ramai bertukar ke CD la skrg....ni yg sama teruja nk ikut sama....tgh mengkaji lagik

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages