Tuesday, January 15, 2013

BERJAYA AKHIRNYA......

Another holiday I suppose weeehhhhhuuuuuu


Untuk 7 orang pegi dan balik....berbaloi².....berjalan sakan tahun nih....bulan Ogos g Langkawi....ujung tahun lak g KK......takpela, bawak si Kakak yg habis PMR (scheduled to be held in Oct 2013) relax² and enjoy....kut² tahun depan dah masuk asrama pulak kan .....

10 comments:

  1. syiokkkk nyer. mesti tak sabar nak gi kan kak.
    selamat bergumbira nanti.

    ReplyDelete
  2. Lin,

    Dah lamaaaaaaaaa akak ngidam nak g Sabah....satu2nya negeri kat Malaysia yg akak x penah sampai lagi....hubby dh berkali2 pegi sbb dulu sll kne ostn ke sana

    ReplyDelete
  3. amboi akak, sakan booking pi holiday ni....seronoklah akak sekeluarga nanti...:)

    ReplyDelete
  4. yus,

    tulah....hubby dh lama duk beriya tanya promosi g KK xde ke?hehe....lgpun dah dia nk sponsor, kita tumpang le hepi hahahah

    ReplyDelete
  5. Kakcik tak berani nak buat perancangan awal sebab takut bila tiba masanya ada hal lain pulak yang terjadi...

    ReplyDelete
  6. kakcik nur,

    kita hanya merancang,yang menentukan adalah DIA.....berserah ajelah padaNYA moga segala perancangan berjalan dengan lancar...AMINNN

    ReplyDelete
  7. Fiza,

    dah sonok nak jalan sbb Firas pun dah nak masuk 3 tahun umonya...klu time kecik2 dulu macam x best nak jalan jauh2

    ReplyDelete
  8. Waa bestnya dapat tiket murah ke KK.

    ReplyDelete
  9. ummiross,

    alhamdulillah kak...berjaya jugak dapatkan kali ni...selalunya x sempat dpt yg murah, tinggal yg rege ratus2 one way jek

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages