Tuesday, July 23, 2013

Iftar during weekend

Bila weekend tiba, tekak terasa nak makan macam2
Maka gigihlah kami memasak di dapur
Penuh meja dengan makanan
Alhamdulillah tiada pembaziran
Sebab kami banyak meratah lauk berbanding kuantiti nasi yang diambil

Puas hati dapat makan ikan bawal stim tu
Padahal sebelum ni memang x minat ikan stim pun
Alkisahnya waktu napping pas Zohor tu boleh pulak termimpi makan ikan bawal stim
cettttttt.....dah puasa2 leh mimpi makan lagik
bangun je terus siap sedia nak menyetim ikan
dan hasilnya memang bagai yang iimpikan oleh tekak
Puas meratah ikan tuuuuuuuuuuuu

Bawal emas stim halia & oyster sauce
Siakap 3 rasa by hubby
Salad by hubby
Kuah kacang segera
Nasi impit
Sirap cocktail

5 comments:

  1. Nureen,

    memang segarrrrrrr jeeeeee

    ReplyDelete
  2. hehehe, siap mimpi2 ye kak.
    alhamdulilah, akhirnya termakbul ikan stim akak.
    mmg sedap nampaknya.

    saya je lom ada peluang nak grill ikan.

    ReplyDelete
  3. Lin,

    tula pasal.....ntah nape leh mimpi smp gitu pulak...padahal takdela terpikirkan pasal tu pun haha

    ReplyDelete
  4. siakap 3 rasa nampak sgt menyelerakan.

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages