Friday, March 28, 2008

Alysha demam....


For the first time in Alysha's 4 1/2 month life dia demam...sian sgt...


Balik keje semalam dah rasa cam feverish bila dukung dia...then pas dia bgn tido kol 9pm tuh, sangatlah panas n dia pun mula merengek2 dah...rasa badan x selesa...then, terus capai apa yg patut n off we went to the clinic...mcm2 ubat doc kasi smp takut nengok...yela, alysha baru je umo 4 bulan lebih tp ubat tuh macam utk kakak abang dia jer, siap antibiotik lagik padahal dia baru je mula demam...isk..biar betul doc nih...so,decided balik tuh just bagi ubat demam je....


alkisahnya...the whole nite ummi nih tido2 ayam jela sbb alysha pon cam x selesa...even dia xde nangis..tp sesekali dia merengek sket2 pun dah rasa risau...sib baik la kebetulan ayah sampai mlm tu sbb kene outstation ke ipoh today...

2 comments:

  1. alahai cian nyer si kecik nie..tp tu lah..kasi ubat demam nyer..antibiotik tu x yah lagi rasanyer..

    da besar da alysha ek :)

    ReplyDelete
  2. Ome ome nya dia.....cian dia demam...cepat2 sembuh yaa......

    -untie Aya-

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages