Friday, July 17, 2009

Balik kampung

Tadi Ummi dapat sms dari Ibu(adik Ummi) bgtau Tok admitted ke hospital...sebabnya: swollen gum yang dah dibiarkan selama 3 hari menyebabkan sebelah muka Tok bengkak sampai ke leher...bila Wan bawak Tok ke hospital pagi tadi, terus doktor operate disebabkan terlalu byk nanah yg menyebabkan gusi Tok membengkak...sian Tok...rupanya, dah 3 hari Tok tak dapat makan nasi sebab sakit...

That's my mom..kalau sakit, tak penahnya nak dibgtau pada anak-anak...dia taknak anak-anak risaukan dia..tapi kalau anak-anak atau cucu-cucu yang sakit, dia yang kelam-kabut amik tiket naik bas pegi jaga kami...uwaaaa....

Jadi, kami sekeluarga akan balik ke Kedah malam ni @ awal subuh esok pagi...semoga Tok cepat sembuh....
UPDATE:
baru balik dari Kedah semalam...bengkak Tok surut sikit...hari ni scheduled for operation...kalian tolong doakan moga semuanya ebrjalan lancar ye...

10 comments:

  1. kesian....
    kak hati2 drive ye!
    semoga mak kak ina cepat sembuh!

    ReplyDelete
  2. Sila kunjungi http://bangibookseller.blogspot.com untuk mendapatkan buku2 bacaan dlm B. Inggeris untuk sendiri atau anak2... Childrens books, Harry Potter, John Grisham, Stephen King, Meg Cabot's Princess Diaries, Sidney Sheldon dsbnya... Semua harga negotiable T. Kasih...

    ReplyDelete
  3. semoga selamat prjlnn pegi n pulang ye...smoga Tok cepat sembuh..

    ReplyDelete
  4. bangibookseller,

    okay..insyaAllah

    ReplyDelete
  5. cintaku,

    terima kasih for your prayer

    ReplyDelete
  6. Kak,dah operate ker mak akak? Aja doakan moga mak akak segera sembuh ya..

    Akak pon take care...

    ReplyDelete
  7. aja

    harini baru nak operate...duk ding dong itu ini...hari ke 6 baru nak operate..doakan semuanya lancar ye

    ReplyDelete
  8. baru ari ni masuk blog you hez..
    bahaya juga kan bila gusi bengkak ni..
    mak2 selalu mcm ni kan.. kalo sakit mest depa tahan sendiri jer.. konon2 x de apa2 lah.. makbonda i pun penah sampai demam gigil2, tp x mo g klink juga tu.. sampai kena paksa.. dah bawa klink doktor kata memang demam teruk.. tu lah mak2 kita kan...

    doakan semoga ur mom cepat sihat.. nanti update apa perkembangan nya yer...

    ReplyDelete
  9. kakyong

    aah betul tuh...my mom tuh smp demam gigl2 la..dah g klinik kene jab tapi makin teruk..itu yg pegi hosp jugak tu

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages