Hutang tag #7 - fiza

TAG Eight - Hobby

The Rule:

1) A title of your hobby.
2) A brief story
3) Photos to support of course lah.
4) Tag others which you think might have an interesting hobby to share. Could be juz one person. Enuff.


Cooking???

Frankly speaking, b4 kawen dulu I didn't know how to cook at all...setakat masak nasi guna rice cooker guna piyok biasa till now sokmo hangus lagik & goreng nasi tu retilah...once dah nikah, follow hubby habiskan degree dia...terpaksalah masak nak tak nak..takde sape boleh tolong...jauh dari keluarga n sedara-mara...sempatlah salin beberapa resepi basic from my mom...selebihnya...try & error jek...nasib baik jugakla, my hubby suka masak dan rajin mencuba jugak..so, kami seiring sejalan la cuba masak itu ini....

Lelama, I'm so addcited to cooking...there's once when I was retrenced back in 1999, dah duk umah belek si Kakak je takde keje lain...what I did is I think I almost tried all the recipes in the recipe book that I have...lps satu...satu..pastu paksa hubby komen sedap ke tidak...dan yang pasti ...nakkkk dia cakap sedap..sbb kalo dia ckp x sedap..kompem I won't cook that dish again *lol*

Pics










Would like to tag :

~~ALL MY FOLLOWERS~~

Comments

  1. sedap nyer pizza tu....

    ni yg semakin membara nak oven letrik ni... bila la en ayah nak tolong belikan...

    ReplyDelete
  2. kakyong

    hihi...beli lah b4 poser nih...boleh bake kuih raya bebanyak nnti

    ReplyDelete
  3. part pizza tu yang best sekali...urmmmm..yummi

    ReplyDelete
  4. nyum...nyum...bila dah x bz nnti nak wat lagi lah

    ReplyDelete
  5. Yummmyyyy...sedapnya pizza tu, tapaukan satu utk saya kak ina :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts