A weekend at FRIM

I am sooooooo busy lately that I have left out this blog for a while...sian my blog...I have a lots to tell and lots of pics. to put here..but sooo little time to do so...so, I'll just scribble a little here and the rest are some pics for this entry...




View from my room...sooooo calming

Another one shot


Kids watching cartoon in the living hall...


My sis Helen in her room, tgh siap2 nak keluar




Beramai-ramai nak sightseeing


Haiqal menung ape tu?

Ni pose b4 checkout...nampak Alysha waving bye2 to everyone

Budak baru baik demam yang x reti duk diam+x nak dipegang tangan...nak jalan sendiri

Amirul, Haiqal, Hanis

Comments

  1. nadnye

    eh..bukan semua anak2 akak tuh..tuh total cucu my mom..my kids=4, my sis's kids=3, my bro = 1

    ReplyDelete
  2. salam Hez,

    saper dok FRIM? my bro stay kat sane, dok kat kuarters pegawai...

    ReplyDelete
  3. Bib,

    yeke?majlis kawen my sis belah hubby dia buat kat dewan alwy kat FRIM tuh..diorg book guest hse utk rombongan pgtin ppuan

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts