Monday, January 11, 2010

Bila si kecik mula belajar solat...

Si Alysha memang pantang nampak sesape warga dalam umah tu solat
kelam-kabut dia pun nak solat
yang pastinya,
dia xmo share sejadah dengan sesape
dia nak solat satu sejadah sendiri

kalo dulu,
dia terus solat gitu je
takyah bertelekung bagai

tapi sekarang...
mesti complete dengan telekung,
dengan kainnya sekali

padahal,
pakai telekung je dah tutup habis badan dia
tapi dia tak peduli
nak pakai complete jugak

takpela dik...
bagusla tu
moga menjadi anak yang salehah ye...





video

11 comments:

  1. cutenye..leh geng dgn miya.

    miya sentiasa jemaah dgn we all. tp dia solat satu rakaat aje. angkat takbir, tgn gosok perut yg bulat, rukuk, sujud..dan cabut..sambung main semula. i br nak angkat takbir, dia dah siap solat.

    i slalu berebut telekung dgn dia. so br ni mintak nenek dia jahitkan telekung. sejadah dia pakai sarung bantal aje.

    ReplyDelete
  2. Mama Miya,

    wah miya pandai rukuk ye?Alysha tak rukuk...iktidal jap terus je sujud

    ReplyDelete
  3. sama mcm anis la kak..... sweet kan. Alhamdulillah terang ati

    ReplyDelete
  4. adha

    aah very sweet...mulut tuh kumat kamit baca ape tah

    ReplyDelete
  5. olololo...comelnya si alisya solat..

    ReplyDelete
  6. olololo...comelnya si alisya solat..

    ReplyDelete
  7. Teddy,

    eheheh..tengkiu auntie<-- dari alysha

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages