Thursday, October 4, 2012

Finally...dapat jugak

At last, dapat jugak membeli buku terbaru from my favorite author Cecelia Ahern
ada jugak member yg x minat C.A. nih but instead prefer Jodi Picoult
I pulak memang berhantu klu dgn novel C.A. nih tapi yg Jodi punya ada le 1 novel dia je kut yang rasa okay
yela...masing2 punya selera kan....tak sama
beli  je ye....nak baca nya ntah le bila
terlampau bizi yg hamat sekarang nih
kat opis bizi, kat umah triple bizi lah

kadang2 terpikir, apa le yg dikejarkan
asek sibuk manjang
masa untuk diri sendiri pun x ada
teringin nak manjakan diri diurut bagai
dah lama x g berurut kat spa
hmmmm........sedapnyaaaaaa diurut badan


The Time of My Life....beli online thru MPH online.....beli jugak buku rujukan utk anak²


6 comments:

  1. rajin ina baca novel.akk pulak dah tak cukup masa..

    ReplyDelete
  2. saya kat rumah ada satu buku CA tak baca2 lagi.. bookxcess murah kak, hard cover rm 15 je

    ReplyDelete
  3. Kak yon,

    dah lama sbnrnya stop baca novel ni...tp sejak nmpk ada novel baru si cecelia ahern nih,terus rembatttt

    ReplyDelete
  4. aida,

    dah jenguk tadi bookxcess tu tp xde novel terbaru cecelia ahern...yg ada cuma yg lama2 jer

    ReplyDelete
  5. best baca time tak de keje.. bosan ke.. mmg feeling abis.. kalau bizi triple punya tahap tu.. jangan kata nak baca.. nak hempas2 je.. hahahha

    ReplyDelete
  6. Jassnani,

    haha...ayat yg last tuh I LIKE byk2 kali....hihi

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages