Wednesday, October 10, 2012

Word-less Wednesday - cry baby cry




paling x tahan tgk nih





eh...eh...dah diam...tgk apa tu?dah nampak ummi ek?






 These photos were taken waktu wedding kt T.Intan haritu---by hubby. Waktu nih, I tgh makan bersama pengantin, hubby yg insisted suruh g makan sbb dia dah kenyang and he volunteered nak jaga Firas yg tgh tido...rupanya, kejap je Firas dah bangun n terus melalak nangis2....agaknya he's looking for me kut (yg tgh asyik masyuk mengadap nasi minyak sedapsss tu)....later that evening, baru hubby tunjukkan all these photos...huhu...siannya anak Ummi




8 comments:

  1. tudiaaaaaaaaaa.. sempat lagi papanya amik gambar anaknye dok nangis.. hehehe.. tak nak org pegang ni, nak ummi je.. syiannye dier..

    ReplyDelete
  2. alo lo lo.. sian firas cari ummi tu.. anak bgn tido cmtu la kan, nak ibunya..

    ReplyDelete
  3. Jassnani,

    ntahlah...mybe hubby dah puas pujuk pun x jalan gak kut....terus amik gmbr...ummi dier je yg tau apa yg dia nak

    ReplyDelete
  4. mama hanim,

    aha kan...mesti nak cari maknya jugak

    ReplyDelete
  5. merah padam muka nangis...hihi. Firas, Firas...:)

    ReplyDelete
  6. alalala kesiannye menangis nangis dia..berape umurnya..cam anak saya jugak kuat meragamnye.kadang kadang pening kepalaa

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages