Wednesday, May 7, 2008

Ku di awang-awangan

Apa la nasib...semalam stress yang amat...hari ni pulak kepala rasa biol semacam jer...sebabnya.....alysha meragam kol 3 malam tadi..lmbt kasi susu sikiiiiit je, dah meragam nangis suara diteran2 macam marah...alysha nih nangis ada byk jenis- ada nangis nyaring menjerit, ada nangis ehek ehek manja, ada nangis geram suara diteran2 plus mcm2 gaya lagi ler anak dara kecik sorang tuh...

puas memujuk nak suruh dia tido balik malam tadi...dahla ummi dia kol 2 baru boleh lelap mata kot(ntah sbb apa payah yg amat nak tido mlm td)...pukul 3 alysha lak buat hal...jarang yg amat dia bgn nangis camni..biasanya klu nak susu pun dia merengek ehek ehek camtu je....

sudahnya,bgn pagi tadi dah macam migrain,dahtu mata pulak amatla kelatnya payah nak bukak..isk..dtg gak opis sbb ada meeting kol 10...sib baik wktu meeting segar-bugar pulak mata heheh...tp now...ntah brp puluh kali asik duk menguap la hai...

harini berjalan rasa mcm tak pijak tanah...bagai berada di awang-awangan.............................

No comments:

Post a Comment

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages