Friday, September 3, 2010

Introducing our lil prince

FIRAS ZAHIN BIN MOHAMAD SURIF
DOB : 23 August 2010
TOB : 10.08 am
POB : Hospital Pantai Putri,Ipoh
Weight : 2.7 kg
Born on 37 weeks using LSCS due to breech
First few minutes after being born...time ni kulit putih melepak mulussss

Day 2...kulit dah jadi kulit melayu...hehe

Day 4...kuning dah naik


Day 7



Day 7

yang bestnya...sumer orang yang datang tengok baby Firas cakap baby ikut muka Ummi.....best...best...selama ni tiap kali bersalin mesti orang cakap muka Ayah...at last, ada jugak yang ikut muka Ummi.... ^_^



18 comments:

  1. sejuk mata memandng bayi baru lahir :)

    ReplyDelete
  2. alorr..comelnye..
    rasa nak gomol2 je..sure wangiiiii

    kak ina, camne penjagaan diri dalam pantang ni? sbb c-zer ni lain skit..ehehhe..tapi akak mmg dah pro..ank pon dah ramai..take care k..

    tul tu, bb baru lahir kuar dari perot putih mulus kan? ehehe pahtu baru turn tu malay kaler..hoho

    ReplyDelete
  3. windunya nak shiummmmm baby kak, rambut firas lebatt nya ...

    take care kak,
    aipppppppp jangan curik2 makan rendang takut sakit peyut ... payah nak yak yak ... huhuhu.

    ReplyDelete
  4. uniknya nama! Rambut lebat cam fateh mula2 lahir dulu

    ReplyDelete
  5. Mak Su,
    baby baru lahir mmg sejukkkk je kan melihatnya

    rose,

    camne jaga diri?hemm...lagi ringan dari bersalin normal sbb xde nak bertungku,berbengkung,berurut bagai....tunggu lps sebulan baru nak buat semua tu...cuma pantang makan yg akak x langgar

    alysha dulu kuar merahhh sgt...smp dekat sebulan baru ilang merah dia...pastu kulit cerah..baby firas nih kulit melayu le nampaknya

    nieja,
    aah rambut dia mmg lebat....ramai yg tegur..alysha dulu rambut sket jek...emm...cam sayang lak nak botakkan..tp kene gak buat

    aida,
    itu yg lama sgt baru nak daftar nama dia sbb hubby eksaited lak ikut campur nk kasi nama baby...dedolu baby kuar je dah siap nama sbb akak sorang je yg kasi

    ReplyDelete
  6. kekeke...anak lelaki ikut muka ummi lerr...hehe..

    ReplyDelete
  7. Tahniah sekali lagi kak, kita ni tgh berdebar-debar tunggu hari.
    Doa-doakanlah selamat semuanya

    ReplyDelete
  8. Tahniah kak Ina..

    Lebat rambut Firas...nampak besar pulak dia, padahal lebih 0.09kg jer dari Arif.

    Selamat Berpantang kak..Saya hari ni dah 40 hari...hehe..

    ReplyDelete
  9. kak ina, tahniah....syokkan dpt bb baru...slamat hari raya dan jgn lupa berpantang..hehehe...

    ReplyDelete
  10. tahniah kak ina..comel princess nih..melepak dia masa lahir tuh..huhuhu..nama pon cantik..

    ReplyDelete
  11. erkkk...soryy kak ina..org tertaip princess lah pulok...huhuhu..mamai kah di pagi ari nih..ahakss..

    ReplyDelete
  12. sumi,
    insyaAllah..moga semuanya selamat

    ReplyDelete
  13. yus,

    aah lebat tp dah botakkan tadi..nmpk je besar dlm gambar pdhal kecik cinonet jek

    ReplyDelete
  14. mamaAqil,
    thanks...pantang cam tak pantang rasanya sbb xleh berurut bengkung bagai

    ReplyDelete
  15. fikri tu 2.75.. kecik..
    anis & aliya 3 kg...

    muka ikut ibu, sejuk kata org tua.. mau mendengar kata...

    ReplyDelete
  16. bib,

    ooo anak sulung bib kecik ye..

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages