Wednesday, December 14, 2011

Wordless Wednesday



mee kari seafood



my bowl....suka kuah sikit





14 comments:

  1. sedapnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....kita lunch makan roti jerk...

    ReplyDelete
  2. Miejaaa...


    ala Mieja jaga badan...mmg la makan ciput jek...akak nih selera besar...huhu

    ReplyDelete
  3. Salam Ina.wah!mcm2 ada kt sini.lapar la pulak :D.
    Xtau la camna bloglist hilang...k.atie bkn pandai sgt pasai tenet nih.hihi.kena senaraikn semula blog kawan2....blog ina pon k.atie br nk listkn lps ina singgah ni.

    ReplyDelete
  4. Salam kenal Ina
    sedapnya mee kari seafood tu...ada bunga kantan ni mee kari nyonya ke....

    ReplyDelete
  5. SSsssluuurpppp....mmm...pos sini skit kak...kekeke

    ReplyDelete
  6. kak Atie....

    bukan hari yang sama Ina masak tuh...hehe...

    tula kak...camne leh ilang ek?akak ada adjust2 setting dia ke kak>

    ReplyDelete
  7. kak Lima,

    Akak suka seafood ye????

    ReplyDelete
  8. Mamasya,

    mee nyonya?entahlah...sbb resipi tu mmg dah lama guna & amik dari majalah Ibu tahun 80an

    ReplyDelete
  9. Ana....

    haha...bak alamat...sampai kat Ana je dah basi huhu

    ReplyDelete
  10. mmg sodapppp...mee curry seafood.

    a'ah kak, saya nampak bunga kantan tu. x pernah lagi guna bunga tu kalau masak mee kari. sedap ek kak.
    selalunya emak letak dapat asam pedas.
    next time kena cuba niea.

    ReplyDelete
  11. bynya seafood.. dah lama x makan apa tu, kepah ker..

    ReplyDelete
  12. Lin,

    oh ye ke?seingat akak mmg sejak mula reti masak mee kari wktu mula kawen mmg cenggini la resipinya...mak akak mmg x reti masak mee kari nih

    ReplyDelete
  13. Bib,

    haha...tula baru meletops...yg itu kami panggil lala...tak tau lak kot org lain panggil mende lain

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages