Friday, July 20, 2012

Potluck bfes sebelum sambut Ramadan

Alhamdulillah......selamat sudah potluck bfes kami....macam-macam makanan yang ada.....sebenarnya, sejak balik dari mengerjakan umrah haritu...perut dah terbiasa dengan mengambil makanan yang ringan seperti roti untuk bfes.....dah lama nasi lemak atau makanan berat yang lain masuk ke perut ini....cuba jugak nak cuba itu dan ini waktu potluck tadi tapi memang failed.....baguslah perut nih....jangan duk ngaruk nak makan macam² spt dulu tu ha...berat pun dah turun banyak walaupun takde istilah diet dalam kamus...alhamdulillah......semoga dapat berpuasa dengan baik dan mengerjakan lebih banyak ibadah di bulan Ramadan ini



 
The spread of food...macam² ada


pepagi pun ada satay tauuuuuu
roti telur,roti canai,satay dan kuah kacang

mee goreng, nasi impit,cekodok bilis, oren
daging msk kicap,kuih badak, cekodok bilis pedas
nasi goreng kampung lazat
ni je yg I mampu bawak.....apam gebu dan karipap pusing
apam beras dan kuih keria
tgh diskas apa tu ustazah?lom cukup makanan lagi ek?
two lovely colleagues
makan-makan...borak borak
sampai menjilat jari ye Doc Ani?
terlewat sket sampai.....custard puff

2 comments:

  1. Nyum2 untung org brkerja dpt mkn free.. Hahaha

    ReplyDelete
  2. ROS,

    haha......kenyang perut suka hati :D

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages