Wednesday, October 12, 2011

Pasha Feat Adelia - Penghujung Cintaku.mp3 on ShareBeast.com


suka lagu ni

sangat serasi gabungan suara pasangan suami isteri Pasha dan Adel ni

lunak

lirik pun memang sesuai untuk mereka sebagai pasangan suami isteri

dan betul2 menyentuh hati Ummi

macam fairy tales 'and they lived happily ever after...the end'

layannnnnnnnnnnnnnn


video


Lirik Lagu Pasha Penghujung – Cintaku (feat. Adelia)

berakhir sudah pencarian cintaku
jiwa ini tak lagi sepi, hati ini tlah ada yang miliki
tiba diriku di penghujung mencari cinta
diri ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri

aku akan menikahimu, aku akan menjagamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

tiba diriku di penghujung mencari cinta
hati ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri

aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu (kepadamu)
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
wooo aku akan menikahimu, oh aku akan menjagamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

nananana nananana nananana nananana
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
seumur hidupmu [4x]

6 comments:

  1. terima kasih ina sudi bagi pendapat yang bernas..sabar ajerlah dengan cina tu..agaknya kalau anak kaum dia mungkin dia tak membebel kan

    ReplyDelete
  2. kak ina,

    sama2...ina mmg 'panas hati' baca komen kt blog dia...mmg nampak sgt.....betul tuh,agaknya kalo 'org' dia sndiri mesti laju je suruh budak tu makan kut....

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum Yong,

    Alamak tak kenei deme berdua ni. Artis Msia ke artis Indonesia? Akak jarang atau dah lama tak tengok program hiburan kat TV, dah bertahun!

    ReplyDelete
  4. kak Lima,

    Artis Indo somi isteri...Ina pun jarang tgk tv,cuma kekadang wktu drive ke opis sempat gakla dgr deme nyanyi...mmg lemak merdu

    ReplyDelete
  5. biaso gak dongar lagu nih...layan gak la..;)

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages