Tuesday, October 11, 2011

Pictureful Wednesday

Birthday celebration (for kids born in Aug,Sep & Oct....FIRAS was one of them)

Venue : Taska al-Mufid, Bandar U Lakeville

Time : from 4.30pm


-parents involved were encourage to contribute food or drinks





berkaki ayam nak ke mana tu?










main sendiri dan berjalan ke sana sini....tak pedulikan Ummi langsung


sempat tangkap dia untuk snap pic kejap



































8 comments:

  1. ha'ah dah setahun kan Firas..pandainye die jenjalan sendiri..kalau Danial nak melekat je

    ReplyDelete
  2. comelnya kakak Alysha dengan baju dot dot.
    Firas baru dpt kaki yea.

    kak, nampak muka akak mmg kurang bermaya.
    take care ye kak.

    ReplyDelete
  3. pn nina,

    aah dah pandai jalan...biasanya melekat jugak tapi kat neseri nih dia sonok pulak main ke sana sini...tak herankan ummi dia pun

    ReplyDelete
  4. lin,

    itulah hakikatnya lin...penatnya Allah aje yg tahu...tiada istilah rehat dalam kamus hidup akak sekarang

    ReplyDelete
  5. appy buffday firas,

    akak cepatnyaaaaaaaa firas besar, dah setahun umur dia. Bila la turn nieza ada baby ni .... ;)

    ReplyDelete
  6. Nieja...

    aah cepat je masa berlalu...adeh...bila la nak kasi adik kat gegirl berdua tuh niejaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  7. amboi meriahnya... suka bebenor si firas yer.. dah dpt kaki.. laju jer dia..

    ReplyDelete
  8. bib,

    aah mmg meriah sbb meraikan hampir 10 bday boys n girls...hehe...dah dapat kaki mmg x hirau dah kat ummi dia nih...nak main sendiri je

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages