Thursday, October 8, 2009

Alysha at 23 months


Harini genap 23 bulan usia si manja Ummi --> Alysha Iman...kejapnya la..dah nak masuk 2 tahun.....tingal lagi sebulan je Ummi nak completekan perjalanan breastfeeding si Alysha (walau hakikatnya Alysha dah minum 2-3 oz FM waktu siang skrg ni)....


Mulut skrg nih macam bertih jagung...tapi, byk bahasa jerman dari bahasa yang leh paham...kalau dia tgh berleter, kuar la semua bahasa jerman dia tu...kiuttt dengar bahasa dia nih

8 comments:

  1. mesti rasa berdebar2 lagi sebulan ckup 2thun bf alysha kan kak? bulu mata alysha mmg panjang ya kak sbb nmpk sgt comey...

    ReplyDelete
  2. alysha dah ada minum susu formula kea kak?

    ReplyDelete
  3. lia

    memang tak sabar nak cukupkan 2 thn kan...bulu mata dia takdela panjang sangat..maybe sbb amik dari pandangan sisi,so nmpk cam panjang kut

    ReplyDelete
  4. lin

    mmg akak dah bagi sbb dia kan dah xmo susu perahan since umo dia 15-16 bulan dulu...dah beberapa bulan pelan² akak intro FM kat dia tapi yg pastinya dia hanya suka perisa coklat je

    ReplyDelete
  5. best kn dgr dorg ni bercakap..walaupun ckp bhsa dorg..tp sgt memeriahkn suasana...

    ReplyDelete
  6. wah beso2 anak dah,, comel la dia,, besday dia sama ngan untie nasaz... :)

    ReplyDelete
  7. cintaku..

    betul tu..memang seronok wktu besar² gini kan

    ReplyDelete
  8. nasaz

    yeke besday sama? 8 nov ye?
    huhu

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages