Friday, October 9, 2009

Mana antoo?

Dah lamaaaa sangat duk cuba upload videoclip nih tapi asek x jadi je...ni sesaje terai boleh la pulak...bila nak tengok videoclip ni,memula kene sengetkan kepala sket sbb clip ni dirakam oleh Ummi yg amatur yg tgh eksaited tgk aksi bdk tecit nih...

err...untuk selingan...akan kedengaran org tgh solat terawih kat surau depan umah tu...huhu



video

9 comments:

  1. lin

    tgh byk keletah umo² diorg ni kan

    ReplyDelete
  2. amboi pandainye menari..nnt leh wat kelas ...ajar darwishes lak ye....hehehe

    ReplyDelete
  3. mama miya,

    dia mmg suka dgr muzik..pantang dengar mula le terlenggok² kepala

    ReplyDelete
  4. cintaku

    kui3x....nak wat kelas ye?hihi...tapi si alysha nih sbnrnya pemaloo orangnya...hihi

    ReplyDelete
  5. alamak saya tak leh tgk!
    nak kena bukak kat umah nanti!!

    alalalala alysha yang comei

    ReplyDelete
  6. ala ena

    balik umah nnti tgk tau...hikhik

    ReplyDelete
  7. Siok tengok keletah budak²..he..he..he

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages