Monday, April 5, 2010

Kisah Adam...Kisah Helikopter-Part 2

pic from here

Macam ginilah lebih kurang rupa helikopter si Adam...tapi balck color...Ummi nak amik pic dah tak boleh...camera Ummi memang dah tamat riwayatnya...

Alkisahnya...bermula dari hari Sabtu petang tu...Adam & Haiqal bergilir-gilirlah mencuba terbangkan helikopter nih...bukannya senang woo...ntah berapa kali terhempas ke tanah...sib baik la helikopter ni tahan lasak...lepas dioarang main petang semalam, Ummi simpan baik² atas almari dalam bilik Ummi...

Bila Ummi balik umah tengahari tadi, bibik bagitau Adam x sempat lunch b4 ke sekolah tadi...sebabnya:
.
.
.
.
.
.
.
.
dia ajak kekawan dia main helikopter tu kat simpang jalan sinun
...dan...
helikopter tu tersangkut kat atas bumbung umah orang
adeiiiiiiiiiiii laaaaa
ditinggalkannya helikopter tu kat sana & pegi sekolah
huwaaa.....bukannya murah Ayah beli helikopter tu Adam ooi...
jenuh le Ummi, Kakak & Abang pegi meninjau atas bumbung umah orang
tapi tak nampak pun kelibat helikopter tu
isk...
kotak mainan tu pun masih ada kat umah
helikopternya dah lesap
tinggal remote control nya jela
huhu

2 comments:

  1. allah...kecian nya..bkn lama jadi rezeki adam..

    ada rezeki lebih leh belikan lagi...

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages