Monday, March 26, 2012

Firas at 19 months+videoclip

At 19 months, Firas :
  • lebih suka makan sendiri berbanding disuap.....so kalo nak kasi dia makan, kene ada 2 mangkuk, satu untuk dia main2 makan sndiri dan satu lagi untuk Ummi suapkan dia
  • keaktifan dia makin menjadi2.....ada2 je akal dia nak buat itu ini......ada sekali tu Ummi kat dalam bilik, tetiba dia datang panggil 'umma...umaaa....' then tarik2 baju Ummi.....bila ditanya kenapa.....dia cakap 'tuuu...tuuuu....mpahhh(tumpah)'.....pegang tangan dia dan dia pun bawa ke tempat kejadian...hemmm...memang secawan air dah ditumpahkannya....Ummi amik mop nak ngemop air tumpah tu...tengok2 dia tengah gigih lap air tumpah tu dengan tisu!!!
  • belum pandai sebut 'susu'...kalo lapar, dia merengek je
  • Firas belum le pandai bercakap dalam ertikata sebenar....masih duk develop belajar vocab......dan masih suka bercakap bahasa Jerman dia

kalo pegang je telefon/henfon, mesti dia panggil "Ayahhhh or Yahhh' sebab ayahnya yang sellau bercakap dengan dia tru fon pun kan....hehe

jom layan videoclip yang sempat diambil waktu kat The Zon KL aritu

video




video

psssttt.....uols nampak tak videonya?apsal bila edit ada videonya, tapi bila publish tak nampak pulak?????

2 comments:

  1. ada videonyer..ada dua lagi..nina baru pandai sebut "tutu=susu"..nina pun pandai lap tumpah..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aida,

      nampak ye?bagusla...cuma akak je yg x nampak kut
      wahhh...pandai nina sebut susu ye

      Delete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages