Tuesday, March 27, 2012

Syioknyaaa main air!!!!!!!!!!!!!

Dah2 minggu cuaca sangat panas di Perak nih....weekend lepas menurut member kat opis, cuaca cecah sampai 34 darjah Celcius.....fuhhh...memang membahang sangat

hari Sabtu petang sebelum kami bertolak ke Manjung, kasi anak2 kecik berdua tu berendam main air dulu puas2 kat belakang rumah....asalnya, nak mandikan Firas sorang je.....alang2 dah mandikan Firas, terus ajak Alysha sekali...berendam dalam bath tub memasing...tub Alysha sebenarnya dah lama x digunakan...tapi petang tu kuarkan balik, cuci2 dan kasi dorang berendam.....si Firas pulak yang eksaited nak berendam dalam tub lama kakak dia....Alysha dapat tub baru Firas

pandang kamera dulu...klik...klik

sonok la tu



acara buang air dari besen




Ummi lepak je kat tepi sambil nikmati suasana petang haha


gumbira....hati senang lihat anak gumbira



tak reti duk dediam...si kakak je yang behaved duk dediam dalam tub

8 comments:

  1. Replies
    1. haha kak Azie...bahaya kalo tak sensor di alam maya nih...macam2 boleh jadi

      Delete
  2. Ina..nampak seronok betul dua beradik tu,senyum memanjang,tentu umminya turut gumbira.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak ross,

      anak gumbira, ummi gumbira...betul3x

      Delete
  3. wah seksinya..nasib baiklah dah sensor..
    selalunya memang camtu ina..org luar memang singgah tapi org yang selalu lalu lalang tak doyan pun

    ReplyDelete
  4. syoknyaa firas..y kakak cekci join sekaki..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imaan,

      bebudak mmg sonok sangat le kalo jumpa air...si Kakak tumpang sekaki

      Delete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages