Tuesday, September 11, 2012

Haiqal - UPSR

Ya Allah...dari semalam seharian hati resah tak senang duduk dibuatnya
mengenangkan anak no. 2 Muhammad Sufi Haiqal nak menduduki UPSR
debaran kali ni lebih hebat berbanding waktu Syafiqah nak amik UPSR 2 tahun lepas
anak lelaki dengan anak perempuan tak sama
kerisauan kali ni hanya Allah yang tahu

amik cuti hari ni khas untuk menjengah dia tiap kali berkesempatan waktu break lepas tiap kali selesai exam

Ini break pertama selepas selesai BM Pemahaman
muka longlai, monyok je....sebab susah katanya
adoyai...Ummi nih bertambah berganda susah hati bila tengok keadaan dia macam tu


cikgu sempat beri kata perangsang dan nasihat tiap kesempatan yang ada



2nd break - lepas habis paper BM Penulisan

muka kembali ceria
katanya dapat buat insyaAllah
lega rasanya hati
sempat belikan KFC yang dipesan olehnya waktu 1st break tadi
makan kenyang2 untuk jawab Maths Paper 2 pulak (11.45am - 12.25pm)




semoga dapat menjawab semua soalan dengan tenang dan cemerlang dan dipermudahkan segalanya oleh Allah buat anak Ummi ni
nasihat dari cikgu Maths b4 mula exam Maths

2 comments:

  1. Salam. Auntie doakan Haiqal berjaya dengan cemerlang. Dah berusaha, berdoa dan bertawakkal...

    ReplyDelete
  2. Mak Wardah...

    thanks atas doa buat Haiqal....semuanya dah selesai, sekarang, berserah dan berdoa kpd Allah semoga diberikan yang terbaik

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages