Wednesday, September 5, 2012

Wordless Wednesday : BANG...!BANG...!





(Selamba je suruh Alysha posing dengan pistol tuh....dan ramai pulak yang berhenti tengok gelagat kami.....dan tetiba, semua nak ebrgambar dengan poster/billboard? nih yg. asalnya x sape yg heran...haha)

6 comments:

  1. muka tak takut langsung walau di acu dengan pistol dari jarak dekat...hehe

    ReplyDelete
  2. Wah gmbr 3d... Mcm cuak je muka..hihihi

    ReplyDelete
  3. yus,

    haha.....dia sporting...akak suruh simple je g duduk posing dekat pistol tu...

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum Yong,
    Pistol tu 3D ke?
    Kalau Yong nonton filem tu, nanti dpt tengok Yeni Cami kat Istanbul, akak selalu lalu-lalang dan solat dlm masjid tu.

    ReplyDelete
  5. W'salam Kak Lima....

    aah 3D poster tuh hihi
    ooo diorang shooting kat sana ye?bestnya....

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages