Sunday, December 7, 2008

Alhamdulillah..dah selamat berkhatan


Dari minggu lepas nak upload pic bebudak berdua ni tapi bizi yang amat...ni keje sumer dah settle..baru leh layan blog...

.

.

kesian pon ada kat budak berdua nih..nak tergelak pon ada..yelah..budak berdua ni biasanya mana reti duduk

diam...main je keje...tetiba jadik cam orang berpantang..kene baring je the first couple of days...dah tu..nak makan itu tak boleh..ini tak boleh...yang bestnya...si Abang (haiqal)...sejak kene confine tu...asek nak makan jek kejenya..jap-jap mintak nak makan...jap-jap mintak nak makan...kalau tak, nak suruh makan payah dari nak suruh makan ubat...si Adam takyah cakap la..sumer orang tengok dia pasti akan bagi komen pasal badan dia...memang berisi tegap..beza sangat ngan si Abang..kurus kering..cumanya, sejak lepas berkhatan ni...takde la lagi kelihatan tulang selangka timbul satu eprsatu...dah tertutup dek isi badan...Alhamdulillah..pipi pon dah nampak naik....

4 comments:

  1. kak ina...

    masih ada ya...style gantung kain ujung tali tu ekk...

    hehehe kan apa...my sedara sunat kat klinik...pagi sunat petang nak kayuh beskal sekampung dah...

    ReplyDelete
  2. sib baik ada geng...
    agaknya kalu sensorang derang ni takut jugak yer...siap senyum2 lagi tu suka la agaknya...hehehe

    ReplyDelete
  3. mommy anis..

    gantung kain lagi..sbb akak guna cara biasa..yang boleh naik basikal pas sunat tuh guna cara clamp..memang boleh terus pakai suar

    ReplyDelete
  4. ida..

    tulah..memang saje buat serentak..kalo buat sorang2 mati kutu lak nanti..

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages