Thursday, December 4, 2008

Mari lihat gigiku


Gigi Alysha dah banyak sekarang..gigi bawah 4 batang tersusun cantik je..tapi gigi

atas?????senget-senget...adeiiila..sian anak dara bongsuku sorang nih...

tengokla gigi dia kat atas tu...fokus mata anda pada gigi kacip besar dia..

yang kanan tu naik dulu sbb tu dah besar..tapi yang kiri tu naik serentak dengan gigi kacip kecik

...berkembar...so, macam masing-masing berebut space yang sama...cane ek...?

nanti tak cantik lak anak dara Ummi nih..memang la gigi susu..

tapi bila gigi kekal tumbuh nanti just to replace gigi susu tu je..pada posisi yang sama...

adehhh

6 comments:

  1. Kak Ina, gigi Sufia pon cenggitu..yang atas dua tu tumbuh jarang...hihihi..mintak2la nanti gigi kekal dia tumbuh cantik...ataupon gigi2 sebelah tuh bila dah tumbuh betul tolak gigi yang jarang tuh jadi Ok ke...ihik

    ReplyDelete
  2. Cute laa susunan gigi alysha tue...

    Humaira pon gigi jarang gak...
    anak2 saya (ceh, cam ramai jerr bunyinya) mmg sume pattern gigi jarang gamaknya... hihih...

    ReplyDelete
  3. umi sufira...tula kan...dia ni pelik sket..sebab tumbuh atas sebatang bwh sebatang dulu..pastu baru naik yg lelain...itu pasal la x cantek

    ReplyDelete
  4. lin...
    banyak...kuat menggeget gak time nyusu..ouch

    ReplyDelete
  5. arnie...
    kiut ke camtuh???akak tengok cam senget2 jek huhu

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages