Friday, May 27, 2011

MY 9 MONTH OLD BABY

Dah sembilan bulan umo budak kecik nih

baru duk belajar2 merangkak

tu pun...banyak malasnya

lagi suka mengesot/menyulur ke sana sini

tapi sekarang nih

pantang celik mata pepagi je...terus tak menyabar gigih nak berdiri

bila dapat berdiri,

semacam kepuasan kat muka dia

mulut pulak duk babble2 macam2

peramah cam kak Yang dia gak si Firas nih :)



muka budak ceria


apa yang difikirkan tu?




haaa...mula menuju ke destinasi





mulakan aktiviti anda



yeyyy...
sebelah tangan pun boleyyyy






menapak la pulak..baru ada thrill kan Ummi?








eh...eh...penatlah...saya nak terjun tau Ummi...ready? Go!!!



nak ke mana pulak tu?







sengih le bila dapat datang kat Ummi


eh...eh...tergolek jatuh pulak





takpe...saye cuba lagi









take 5 japs








cuba lagi






dah berjaya berdiri dan bergayut kat kaki Ummi



puas hati saye sambil buat hidung kembang hahaha




























8 comments:

  1. alalala..comelnya dia...dah sihat ye?alhamdulillah

    ReplyDelete
  2. firas encemnye...perkembangan sama cam ainuddin la kak ina..kije nak manjat je..huhu

    lame xjoin rh..sebab banyak cite xbest..sedih + kecewa..=(

    ReplyDelete
  3. sekejap jer dah 9 bulan yer.. tak lama lagi berjalan lah ni.. jenuh la dia ronda 1 rumah... ;)


    n3 terbaru kakyong
    Selamat pengantin baru–Shukuri & Asikin
    Kecewa dengan Asmara 2 ??! Trailer Filem Azura <a

    ReplyDelete
  4. sekejap ajer baby dah besar ek..org yang jaga tentu rasa lama kan.

    akak daftar tahun lepas pun baru dpt gi tahun 2022..pengsan..dah bertongkat baru dapat gi.

    ReplyDelete
  5. puan nina,

    satu family tgh x sihat...memula virus demam..now virus batuk2 pulak :(

    ReplyDelete
  6. hani,

    alala...jomla masuk forum..boleh luahkan perasaan+ilangkan stress...jom

    ReplyDelete
  7. Bib,

    tula pasal..boboy nih lasak lain macam,x sama macam Alysha dulu...sekarang nih pun jenuh jelajah satu rumah dah

    ReplyDelete
  8. kak ina...

    aah kan..kejap je masa berlalu
    owh akak dapat thn 2022 ye?huhu...makin lambat sekarang ni kan?kalo dulu tunggu dalam 10 tahun je kene Q

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages