Thursday, February 2, 2012

Us at Butterfly Farm Penang

Dah lamaaaaaaaaaaaaaaaaa rasanya tak masuk Butterfly Farm nih.....dah lupa bila last pegi sini


Alysha yang gayat dengan jambatan kecik tuh

giant beetle haha

khusyuk tengok apa tu Alysha?



budak kecik sorang nih nak bebas merayap sorang2

ehem2



Alysha yang manjerrrr




macam2 spesies periuk kera pun ada

butterfly nih minat kat Adam




siblings (but sometimes can turn into rivals.....grrrrrrrr)


sweet





cantik sangat buai besar nih


see!!!!!!!!!! taknak dipegang tangannya.....nak berjalan sendiri.......'Abang.....I'm a big boy already tawww...I want to explore this place on my own okay"....itu kut yg nak dicakapkan pada abangnya

Finally.....us.....with the 'big boy' in the middle

12 comments:

  1. seronoknye jalan2 sefamili =)

    haish..same ngan Danial..kite nak pimpin die..die sedaya upaya tanak orang pegang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nina,

      mmg budak seusia diorang nih mmg camtu kut ye...maklumlah, dah terer berjalan sendiri :D

      Delete
  2. dah 2 kali gi sini..memang best

    ReplyDelete
  3. saya org penang & berusia 26 thn tapi....rasanya tak penah masuk lg tmpat tue.. Ada ka patut..??!!hihi


    http://fadthnwan.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. iella,

      tak patut...x patut....hihi
      tapi biasanya mmg camtu..apa yg ada kat tmpt sendiri mmg x rasa nak pegi, tapi kalo kt tmpt orang mmg tingin nak tengok...

      Delete
  4. kalau bawa safiyyah ke sana mesti dia suka. peminat rama-rama :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nad,

      ye ke?mmg bestlah sbb rama2 kat situ byk yg dah jinak...boleh hinggap kat tangan orang lagi

      Delete
  5. seronok kan jalan2 satu family mcm nih...:)

    ReplyDelete
  6. menariknya surrounding tempat tu!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mak su,

      mmg cantik tmpat tu...nyamannnn jek

      Delete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages