Thursday, November 22, 2012

WW : Sepetang di dusun durian Teluk Bakong



Atas surau keluarga, bawah pulak stor....suasana sangat tenang dan nyaman...jauh dari hiruk pikuk kenderaan




Makcik2 perkasa gigih kopek durian menjamu kami

1 keta sorong dh habis dikopek, datang lagi 1 keta sorong...fuhhhh dasatttt

Tuan punya dusun yg baik hati jmeput kami merasa hasil dari dusun dia...mekasih ye Cikgu Deris & wife...siap masakkan pulut yg sedap untuk dimakan bersama durian dan santan pun disediakan.....seriusss sedappp sgt smp kami makan x cukup sepinggan haha

Jemput minum ye, kata my fren Norma....ewahhhh

pokok durian disekeliling rumah dusun(rumah dia di Ipoh).....ada 30 pokok semuanya...huhu
Aanother fren yg kekenyangan.....hehe

6 comments:

  1. bestnye.. tengok gambar pun dah geram.. durian banyak2 tu.. puas makan tul..

    ReplyDelete
  2. Jassnani,

    tula pasal....sy x penah ada dusun...bila pegi dusun org, wahhhhh terbuntang mata kejap tgk pokok buah2 keliling rumah dusun tu mcm tu pny byk...fuhhh.....makan smp x larat cam ular sawa.....nak balik umah pun dibekalkan sorang 2 biji durian...baik hati sungguh

    ReplyDelete
  3. Bestnya......akak mungkin mabuk kepuasan kalau berada di situ

    ReplyDelete
  4. Meroyannya saya tgk durian...huhu...lepas habis pantang nnt nk cari juga..

    ReplyDelete
  5. kak Azie,

    memang rasa mcm nak je tido kat rumah dusun tu...tapi erk lupa lak...rumah orang hahahaha

    ReplyDelete
  6. Fadilah,

    eh dalam pantang pon leh mkn....mkn setakat seulas dua takde masalah...jgn mkn byk2 sbb takut baby kepanasan

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages