Thursday, November 25, 2010

At 3 months old....

Our Firas Zahin dah masuk umo 3 bulan on 23 Nov lepas
Sekarang ni...dah makin banyak ragam dia

  • suka sangat bersembang
  • celik mata je,kalo ditegur terus senyum
  • kalo ditinggal sorang2 pun dia leh sembang ngan kipas la..lampu la..siap gelak2 n menjerit lagik
  • tak banyak kerenah...hanya menangis kalo nak susu, nak tido, x selesa atau dah yakyak

All the piccas below were taken on 23 Nov...waktu dalam tren dari KL Sentral ke Batu Gajah

nampak pipi gebu nih...hemmm

digomol Abang n KakYang(Alysha)

Lihatlah pipi gebu saya dan gigi rongak KakYang

muka syahdu


pipi gebu yang Ummi suka seommmm


8 comments:

  1. besar dah firassssss.
    bam bamm pp dia ;)

    ReplyDelete
  2. samalah mcm Arif, boleh cakap sorang2 dengan tv pun dia bercakap, siap ngeden-ngeden lagi...haha.


    p/s: ngeden-ngeden (bahasa jawa) tu macam jerit-jerit tapi suara saja di tekan-tekankan, sampai mcm nak terkeluar je anak tekak...hihi

    ReplyDelete
  3. wah makin sehat
    anak sy pon dah pandai berbual
    best layan dia berbual kan kak

    ReplyDelete
  4. Nieza..

    aah..dah makin besar

    yus,
    aah kan..mmg baby's devt. at their age kan..suka sembang sampai siap terjerit lagik

    sumimie,
    haha...sumer suka bual..cuba bygkan kalo kumpul reramai baby at their age..apa jadik agaknya

    ReplyDelete
  5. seronoknya dah pandai berborak:) pipi tembam geram nak kisss gomol2 shedap tuh:):)

    ReplyDelete
  6. Mieja...

    mmg jadik mangsa kiss2 gomol2 pipi dia tuh

    ReplyDelete
  7. memang sedap di geget pipi tu...

    gigi kakyang dah rongak?

    ReplyDelete
  8. kakyong,

    aah..mmg sedap geget2 manje
    mmg dah lama mereput since masih BF dulu lagik...now makin teruk..nnti nk bwk g jmp dentist

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages