Wednesday, November 24, 2010

Top 5


Dah lama x blogwalking since hubby admitted ke hospital
harini bila mula blogwalking
baru perasan
rupa2nya
Alysha termasuk dalam senarai Top 5
heheheh
tak sangka pulak
walaupun tak dapat jadik winner
tapi tersenarai dalam Top 5 tu
memang x dijangka
sebab sesaje suka2 letak gambar dia
hehe

from fizafidi's blog here





6 comments:

  1. tahniah buat alysha, memang kelakar nengok memek muka dia, sedih beria-ia bebeno.

    dan moga cepat sihat buat hubby ina ya...

    ReplyDelete
  2. congrats allysha :):)

    kak ina.....i miss you.....kak ina sihat?

    macamana hubby dah sihat ker? kakak upsr dpt berapa? congrats kat kakak jugak mesti 5A dlm tangan ...:):) hehhehe byk soklan plak....

    ReplyDelete
  3. mak su,

    haha...dia tgh nangis,ummi dia lak sibuk amik pic dia...hubby?alhamdulillah pelan2 beransur baik

    wahida,
    thanks

    mieja,

    miss u too...hehe...akak biasala,bila duk jaga org sakit,kita pun dh rasa cam x brp sihat
    kakak?so frustrating...both of us la...4A1B dan yg plg dia frust sgt sbb B tu BM Penulisan...
    so morale of the story, dont take for granted for BM...lol

    ReplyDelete
  4. Kak ina, baru terbaca pasal hubby akak tu. Moga dia cepat recover balik.

    N for Alisha, congrats...

    ReplyDelete
  5. yus,

    insyaAllah..tgh pelan2 recover

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages