Tuesday, July 26, 2011

Dah mula pandai......

Satu hari tu kan, Ummi sapu sampah

terjumpa sesuatu di bawah meja

tertanya2 sape punya keje

dan budak di bawah ni selow jek mengaku dia punya keje

Ummi tegur jek

takdela marah beria2 pun

tapi since dia dah takut

maka terjadilah scene di bawah ini





muka bersalah
dah gelabah

I confess I did it...uwaaaaaaaa


I'm guilty as charged


alolo sayang...dahle tu nangis...jenuh pulak Ummi nak memujuk nih



sob...sob.....lain kali Alysha tak buat lagi Ummi



dan tajuk di atas bersambung di bawah ini


Dah mula pandai.......................

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.





gunting rambut sendiri!!!!!!!!!

patutla Ummi tengok tetiba rambut depan dia cam pelik sket

adoyai...sib baik sikit jek digunting....kalo sana sini senget benget dah cemana le anak ooi....

bahan bukti





10 comments:

  1. wahooooo kena simpan gunting tempat yg xley jumpa gini...

    ;p

    ReplyDelete
  2. bahaya tu Alysha
    kecian lak tgk dia nangis..tau takut

    ReplyDelete
  3. alala sedihnyaaaa dia,
    sibbaik rmbut dia nmpk curly, klu lurus maunya tobek sana sini..hihihi

    ReplyDelete
  4. Aida,

    haha....dia nih kalo dah rasa bersalah,xyah marah...tegur sket pun dah melalak kemain

    ReplyDelete
  5. alamak, bahaya kalau anak2 jumpa gunting..huhu, gunting rambut sendiri ok lg, takutnya dia gunting rambut adik dia..wahh..bahaya..bahaya...erk, jumpa gunting memang bahaya..huhu

    ReplyDelete
  6. lia,

    dia mmg belajar menggunting kat tadika..bila balik rumah suka cilok gunting dari pencilcase kakak dia yg tgh buat homework tu...huhu

    ReplyDelete
  7. mama shifa,

    tulah...mmg bahaya tapi kakak abang dia suka expose alatan sekolah diorang merata2

    ReplyDelete
  8. Sz,

    haha...sib baik curly....kalo lurus mmg awal2 lagi dah perasan dia guntingkan sendiri tu

    ReplyDelete
  9. mizah,

    mmg bahaya.....kene sorokkkkkk...sbb dia pandai mencarikkk

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages