Tuesday, July 5, 2011

Makan2 di hari Ahad

Kami ada undangan ke umah opismet Ummi petang Ahad baru ni

sempena pindah ke umah sewa baru yang dekat ngan opis

dan temanya adalah POTLUCK...huhu

takpelah kasi chance kat orang bujang

ujung tahun ni insyaAllah bakal naik pelamin

maka tahun depan kita suruh dia buat housewarming lagik

no more potluck tapi suruh wife dia masak sedaps2 pulak hahaha


walaupun orang bujang

tapi umahnya kalah umah orang yang beranak 5 nih

dengan susunatur perabutnya, dengan hiasannya

perghhh memang kelasss

takde gambo perabut or hiasan bagai

cuma ada pic makanan

sebab bersembang tak habis2



wahhhh tuan rumah buat seprais....birthday cake for our opismet Lin...his best buddy kat opis



hasil tangan Ummi...bila dorang tanya puding apa ni..jawab Ummi..ntah, apa yang ada main belasah je guna....alhamdulillah...licinnnnnn kata tuan rumah



pau Yik Mun bought by Cik Mat on his way back from KL terus ke umah kenduri


sosej by tuan umah




birthday lady tengah tiup lilin......diperhatikan oleh Alysha dan disengihkan oleh Haiqal haha






homemade spaghetti sauce by Lin




4 comments:

  1. tengok je pun dah rase sedap..hehe

    ReplyDelete
  2. pn nina,

    mmg sedap...makan x hengat donia dah..haha

    ReplyDelete
  3. Mieja,

    mmg sedaps especially pulut kuning+rendang ayam(takde dlm gambor)

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages