Friday, July 8, 2011

Entry tertangguh


Lately nih mood blogging cam ke laut..malas nak menaip.......keje melambak2....fening paler isk...


Anyway, nih citer last weekend.....masak2 & jalan2

Mula2, tayang makanan dulu

hasil air tangan Ayah...sambal ikan cili api (tapi x dela pedas sangat pun)


air tangan Ummi...simple tomyam





durian lagik....

bukti....Ummi sorang je yg. makan sebanyak nih



Ini pulak ceritanya waktu ke TF arituh

Ayah masuk balik dalam TF nak beli ape tah

so Ummi,Alysha & Firas tunggu kat sini kejap

yang lain2 tak ikut, tinggal kat umah





Orang ramai tapi takde tempat nak melepak lepaskan lelah....sib baik ada deli nih....orderlah air Milo....takdelah terasa sangat nak numpang duduk situ kan...







budak nih dah dapat yogurt, tak herankan air Milo Ummi dah





reason nape Ummi cari tempat duduk= Firas tido...lenguh wehhh nak berdiri sambil kendong dia


lena sungguh






4 comments:

  1. olooo Firas! comelnyeee =)

    waa..nak durian jugak..

    ReplyDelete
  2. part makan masak sendiri di rumah mmg SODAP kan kak.
    ;))

    ReplyDelete
  3. nina,

    baby tido mmg cumil je kan...doyan?kat sini mmg tgh musim doyan ni

    ReplyDelete
  4. lin,

    betul tuh...masak ikut selera tekak kita kan

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages