Wednesday, July 20, 2011

Rezeki anak-anak




Alhamdulillah....dimurahkan rezeki lagi dan lagi

pengumuman bonus dah dibuat semalam

alhamdulillah, lebih dari tahun lepas :)

seiring dengan bonus adalah kenaikan gaji tahunan dan juga performance merit

semua staf tersenyum lebar

rezeki menjelang Ramadhan dan Syawal


minggu lepas baru je dapat seikat voucher Jusco sempena penamatan perkhidmatan Ayah di syarikat lama di KL (dah nak habis digunakan untuk beli baju raya anak2)


Alhamdulillah.....

berbagai rintangan......berbagai dugaan kami tempuhi.......

kami bersyukur dengan rezeki yang Allah bagi

semoga kami sentiasa dilimpahi rezeki dariMu ya Allah

dan jadikanlah kami manusia yang sentiasa bersyukur

AMIN


12 comments:

  1. alhamdulilah, mmg rezeki anak2 kan kak.
    ;))

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah. tahniah kak atas rezeki yg Allah kurniakan

    ReplyDelete
  3. kak ina, husband dah tak kerja KL ker??
    pindah tronoh ker???

    ReplyDelete
  4. Amin..berkat kesabaran kak ina jugak

    ReplyDelete
  5. rezeki selalu datang saat tak terduga kan...alhamdulilah

    ReplyDelete
  6. wah dpt bonus.. best2.. :) my hubby pun dpt..yummy :)

    ReplyDelete
  7. pn nina,iduraz,lin,mizah,aida,mama shifa,ila...

    alhamdulillah...rezeki nak sambut puasa n raya...tahun lepas bonus dapat lps raya...so xla rasa meriah sgt camnih

    ReplyDelete
  8. nieja,

    aah dah dapat keje kt lumut...alhamdulillah...penantian selama 4 thn 4 bulan bakal berakhir

    ReplyDelete
  9. rizaros,

    hubby pun dpt ye?hemmm keje kt mn tu?

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages