Salam Jumaat

tup tup dah hari Jumaat

padahal rasanya baru je bermula minggu nih

dah nak weekend pulak


apa plan weekend uols?

Ummi ada wedding invitation hari Ahad nih

besh..makan nasi minyak lagik

kat taman perumahan yg sama je

invitation dari ex-pengasuh Firas..kakak dia kawen


si Firas dah sembuh sepenuhnya

Alysha pun dah beransur sembuh dari batuk berkahak dan demam

lapang rasa dada Ummi bila anak² dah sihat dan ceria

tapi si Firas makin ringan rasanya bila Ummi dukung

yela kan..tak berenti² sakit

manalah badan nak berisi

takpelah cayang...janji dah sihat

itu pun Ummi dah syukur sangat tau


meh layan pic budak tecit tuh



hai aunties semua...saya suka angkat dada tinggi² gini tapi saya blom reti merangkak



aish....dah kecik rupanya topi nih...tak muat dah kat kepala saya



saya dah ngantuk..saya nak Ummiiiii sambil mengesot kat Ummi



ehek ehek..saya nak Ummi...(sambil sembam² muka kat Ummi)



cepatlah Ummi....nak susu....nak susu

Comments

  1. kekeke..syok nengok muka firas..takpe,muka masih chubby.meh achik geget skit.Geram...

    ReplyDelete
  2. dah sihat ye firas...lepas ni minum susu banyak2 tau..:P

    ReplyDelete
  3. Ana,

    dah kurang banyak chubby tuh..kalo dulu melayut gak

    ReplyDelete
  4. MyRule,

    alhamdulillah dah sihat...memang skrg cam dia qadha' balik minum susu..malam nak tido ngempeng susu badan jek x cukup..padahal dah minum smp tersedak2..dah kosong cik B, topup ngan FM 2oz baru lena tido..huhu

    ReplyDelete
  5. skrg ni panas kan.. anak2 I pun berselsema hijo belaka.. ari ni dah elok, tp si aliya pulak terkehel tahan.. adeiih.. dr pg mengadu sakit ajer.. ptg ni elok pulak main..

    esok dengarnya ade reunion blogger Perak di Gunung Lang.. I ni tak sure lagi nak join ke tak... huhuu

    ReplyDelete
  6. bib,

    mmg panas menyengat..pastu kalo ujan lak, macam langit nak runtuh...dunia oh dunia...

    wahhh ada gedering ye...bestnya..bib join ke?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts