Thursday, November 3, 2011

Kisah Firas dan kakaknya si Alysha

Si kakak akan menyambut hari lahir yang ke-4 minggu depan - 8 Nov




Si adik pulak berusia 1 tahun 2 bulan

tapi lasak si adik mengatasi si kakak

bukan itu saja,

selalu sangat si kakak jadi mangsa buli si adik

hadoyai...

si adik baru berumur sethaun lebih

tapi dah banyak kali buat si kakak menangis


paling dia suka : tarik rambut kakak

entah kenapa dia minat sangat tarik rambut kakyang Alysha dia

padahal rambut orang lain dalam rumah tu xde dia berminat pun

ditarik rambut Alysha sambil muka tersengih2

entah apa yang dimaksudkan dengan menyengih begitu


kalo bermain bukan main galak terkekeh2 gelak berdua

tapi bila sampai satu tahap, dia akan mula membuli si kakak

moh tengok aksi diorang bermain di balik langsir bilik(tempat peberet si Firas bermain)

mula2 tarik2 baju sambil gelak2 lagi

muka si kakak dah mula masam...eh...gelak pulak





kakak tarik balik baju adik



ada2 aje aksi dia



sonok main sembunyi2 kat belakang tabir langsir nih



dah puas main...buat funny face bila diambil gambar



yang ni pun puas menyengih bila dapat buli kakak dia




2 comments:

  1. happynye dua beradik ni dgn aksi buli membuli,,ihiks.. =P

    tak sabar nak tunggu anak dua camni..

    ReplyDelete
  2. mamalieyna,

    haha...kalo berdua diorang leh berkawan...sonok tau...si kakak mmg rajin sangat menjaga si adik..supakan makan etc

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages