Wednesday, November 9, 2011

Wordless Wednesday

indahnya ciptaan Allah









budak yg makin bersemangat badannyasama cam Ummi gak






4 comments:

  1. makin comel si alysha.. hehe... sedapnya potato cheesy wedges tuu... sllluurrppp bak sket ;)

    ReplyDelete
  2. Nik,

    comel ek?tembam mmg semakin menjadi2....mmg dia suka wedges tuh especially bhg cheesenya

    ReplyDelete
  3. I selalu fail kalo snap gambor bulan memalam hari..

    Hez, layan jer semasa dia tgh berselera tuh..
    anak I si anis tu dah makin hari dah makin slim.. huhuu.. selera makan dia dah tak mcm dulu.. hari2 dia nak makan nasi dgn sup ajer.. ikan/ayam tu option jer.. tu pun jenuh kena pujuk, baru la nak makan lauk..

    ReplyDelete
  4. Bib...

    kalo ada DSlR kan best kan kan kan

    aah...mmg pun..kalo tak sihat,kejap je nampak tulang temulang semua kat badan dia...ooo dia kurang makan lauk ek....susu kuat minum tak?

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages