Monday, October 20, 2008

Alysha & her toys


Ummi perasan Alysha ni cepat jemu dgn mainan dia...memula mmg excited...lps 5 minit, dia dah tak mau main dah..main bende lain pulak...yang paling dia suka sekarang ni ialah----->SEPAHKAN BARANG<----- adeilaaaa....VCD kat rak habis satu2 dibaling kat lantai..pastu, kalo ada buku kakak abang dia atas meja ABC kecik tuh, satu2 jugak dia amik & buang atas lantai sampai dah licin meja tu baru dia puas hati..sambil baling atas lantai tu, mulut dia pon bising dok ngomel apa tah...nada macam geram ada, macam marah pon ada...



.



.




Mula-mula, letakkan beberapa mainan berwarna-warni utk tarik perhatian Alysha..buat Lin...masih kenalkah anda dgn Mr Crab itewww?

.

.



Pukul berapa Datuk Harimau???

Mula-mula nampak excited nak main
Dah jumpa pen kakak pulak...

Uiks kakak..nak wat homework pon siap bergaya dgn sunglasses lagi?Dah nampak kakak punya pencil case feveret dia
Kakak marah & amik pencil case letak atas kerusi...

Ada budak merajuk
Tak dapat pencil case idaman hatiAt last,beralih kepada toys balik...
Buat pengubat luka di hati..sambil ditemani Abg Cik babysitter paling akrab























4 comments:

  1. ooo MY god....da lupa sebenar nyer ngan crab tu...ialah itu hadiah ex bf saya yg paling lama couple ngan saya...

    tp..x sangka..dapat juga dijadikan mainan buat sayang alysha..
    :x

    ReplyDelete
  2. hihi...dah sampai ke perak ni ha si crab tuh

    ReplyDelete
  3. seronok tengok keletah alisya..comel bangat gituwww..meh gomol sikit..mmuaaaahhh

    ReplyDelete
  4. keletah budak2 mmg cumil kan...ntah apa la yg diorg pikirkan at this age

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages