Thursday, January 29, 2009

Pertemuan dgn Nieza di PD

Nieza wif Zulaikha yang bam bam

Adoila...jangan tarik telinga sayer dik cayang


Alysha tunjuk ape tu...?

Ummi & Nieza yang sweet wif the 2 lil' ones





One day b4 pegi PD, dapat tau yang Nieza aka Nieja aka ehem_ehem (kat Bod BF forumcari) pon akan menginap kat hotel yg sama pada hari yg sama...waktu Ummi kat pool tu, tetiba macam terasa je ada mata yang memandang...sekali Ummi pandang...walla...terus straight nampak Nieza...sweet je orangnya...dah puas mandikan Alysha, terus gi jumpa Nieza dengan perasaan kemalu-maluan kihkihkih...
.
.
sempat la berborak setengah jam sebelum Alysha merengek & terlentok tido atas bahu Kak Siti...Ummi sempat jumpa Suffiya kejap je...pon comel macam ibu dia..siap salam cium tangan Ummi lagik...kecik comel lote je orangnya...dalam blog nampak cam besar sket...tapi si adik...wahhh...memang bersemangat betul badan dia...geram Ummi bila pegang betis dia...kalah KFC nyer drumstick... dahla camtuh...behaved betul la si Zulaikha ni sorang..duk diam je..takde kaco ibu dia nak borak..
.
.
InsyaAllah Nieza, ada kesempatan kita bertemu lagi...
It's a pleasure meeting you Nieza :)

4 comments:

  1. ooo kak ina...syok laa leh jumpa...

    saya nih tak pernah jumpa nieja...ada jek laaa yg menghalangnya...

    kita nih plak...bila??

    ReplyDelete
  2. nuds

    yeke x penah jmp nieja?igtkan dah penah jmp dia...tulah,kita ni ntah bila leh jumpa..insyaAllah..ada rezeki tak kemana

    ReplyDelete
  3. auuuuuuuu malu youuu

    bila nak jumpa nuds jerk,
    manjang ada aral melintang ...

    Aida pun tak jupe lagik, aja jerk dah jumpe ...

    ReplyDelete
  4. Nieja,
    kalo rancang sokmo tak jadik..cam kita nih tanpa dirancang..tup-tup jumpa jek

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages