Tuesday, January 13, 2009

Police report???








I lodged a police report yesterday evening at the new Perak Tengah Police Station. Why??? The reason: ???
.
.
.
There was a 'sex maniac' guy who will wait at the back of my house(outside the fence) until my helper came out to do the usual housechores (dry up clothes, sweep the floor etc)...as soon as he saw my helper...he will take out his 'thing' and...urgh... I don't want to explain further...
.
.
He has been coming on and off since last month but last Sunday was too much for me to take it...he did come during the dawn and later at about 9pm...I caught a glimpse of him that night when Siti told me on his presence...
.
.
After lodging the report yesterday, a police car stopped by at my house at 8.30pm and the two officers on duty asked me several questions & asked me to show the place where 'he' used to be...after they were gone, later another police car came to my house...I was now a bit confused...after introducing themselves who were from the Criminal Dept and they were investigators/detectives...more detailed questions were asked and this time around, Siti was also asked to give statements as she was the one who had the eye contact with 'him'...
.
.
I couldn't sleep a wink last night..every sound made my heart jumped...Ya Allah! Please protect us from any harm...Aminnn

21 comments:

  1. Kak Ina...sungguh seriau and risau membacanya nih...Semoga your helper selalu berhati2 ngan sex maniac sebegitu...Kak Ina pon hati2 OK..semoga diselamatkan Kak Ina sekeluarga..amin..

    ReplyDelete
  2. Mimi...
    tulah...kalau hasben ada,lainla cerita..isk...mmg pun..takuutttttttt

    ReplyDelete
  3. harap2 pihak berkenaan menjalankan tugas dengan baik untuk mencegah benda2 yang tak elok. Nauzubillah.

    teringat masa dok kat hostel dulu ada mamat sewel menge-flash-kan hartanya kat belakang hostel pompuan. adeh!

    ReplyDelete
  4. wahh takutnya kak inaaaa ... heeee seram tengkuk.

    ReplyDelete
  5. Giler punya orang!!!!
    flasher blakang umah kak ina!

    teringat ada penceramah dulu citer, dia kata kalu jumpa orang macam tu jangan lari. panggil dia datang dekat, bila da dekat tu balun 'anu' dia tu dengan kayu!

    ReplyDelete
  6. Saya pernah jumpa org macam ni dulu. Dia akan tunggu kami bebudak pompuan balik sekolah petang , dok tepi pagar. Memang menakutkan. Apa pun banyakkan baca doa ye kak.

    ReplyDelete
  7. Saya pernah jumpa org macam ni dulu. Dia akan tunggu kami bebudak pompuan balik sekolah petang , dok tepi pagar. Memang menakutkan. Apa pun banyakkan baca doa ye kak.

    ReplyDelete
  8. takutnye kak ina..
    hope kak ina n family selamat la ya.. maybe after report, police akan selalu ronda area rumah kak ina tuh..
    cikwawi tu brani ke nk pukul "anu" dia ngan kayu??? klakar la cik wawi...

    ReplyDelete
  9. Zety,
    mmg mlm tadi polis dtg..tapi hati tetap risau smp takleh tido malam

    ReplyDelete
  10. niejaaaaaaaaaaa.....
    akak pon seram sangattttttt

    ReplyDelete
  11. cikwawi...
    klu diikutkan hatiku yg marah ni..mmg rasa nak balun ngan kayu biar putus terus...

    ReplyDelete
  12. tengs ibu addin @ N....mmg akak tawakkal & byk berdoa...

    ReplyDelete
  13. Aiz...
    tula harapan akak
    biar sokmo polis lalu lalang ronda kawasan situ...

    ReplyDelete
  14. cam ni nyer org pon ada...
    bahaya nih k ina...
    hehehehe kalu ida geram sgt ida gi bantai kat anu dia balik pehtu lari selamatkan diri....

    ReplyDelete
  15. ida...
    ada lagi org gila camnih..wah3x...dlm pantang pun ganas lagik ida nih..kihkihkih

    ReplyDelete
  16. hisy....dahle akak dok dengan anak anak...take care kak..risau sue,,,

    ReplyDelete
  17. sue..

    tengs..itu yg risau tu..klu hasben ada sama xdela risau smp xleh tido camnih

    ReplyDelete
  18. kak ina.. riso kan?

    tapi jangan takut! orang gini, dia tak buat apa (biasanya)
    dia cuma nak tunjuk! dan kalo mangsanya ada tanda² takut, dia lagi gemar datang semula!
    lenkali suh maid tu baling batu ke kayu ke besi ke kat org tuh! nak lagik best kalo ada pepper spray tuh ahahaha...

    ReplyDelete
  19. ena

    yeke dia takkan buat apa2?erkk...ngeri seyyy...smp takleh tido malam akak...si maid pon takut..tiap kali org tu dtg,klu dia kat luar,cecepat dia masuk umah tutup pintu tingkap segala

    ReplyDelete
  20. ya allah...alhamdulilah semua selamat ye kak...kecian akak..
    tp mmg kena hati jugak kan kak..



    'ij1<----dr Haziq..

    ReplyDelete
  21. lin...
    tulah..alhamdulillah...since buat repot polis nih,dah 2 hari dia tak dtg..harap2 forever le x dtg dah

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages