Thursday, September 22, 2011

Si kecil yang tak kenal erti takut

Kalau dah namanya budak kecil yang baru menginjak umo 1 tahun, apalah erti takut baginya

Kumbang kecil sebegini sangat menarik minatnya

Berbanding dengan si Kakak yang dah berumur 13 tahun tapi masih terjerit2 kalau ternampak lipas ke, kumbang ke...isk3x....malu la Kakak nih


Meh tengok apa reaksi si kecil bila nampak kumbang


cantik kumbang ni...mempunyai pelbagai tona warna...Subhanallah





nampak jari tomei tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu?






lari kumbang kecil.....lariiiiiiiiiiiiiiiiiii (ala2 Linny Wonderpets berkata)




ahhhh sudah!!!! dah masuk ke genggaman si kecil ituuuuuuuuuuu





12 comments:

  1. aiyoooo..berani kan?heheh..Danial pun sama...berani je nak pegang itu ini..ibu dia ni hah yang takut terjerit-jerit kalau ada lipas..

    ReplyDelete
  2. puan nina....

    haha...budak kecik semua pun berani....dah besar tetiba jadik penakut pulak...nape yek?

    ReplyDelete
  3. Salam Yong Ina,

    Kekanak tak tau konsep abstrak seperti takut atau malu, melainkn diajar oleh orang2 di sekeliling dia. Elok jangan ditakut2 kan dia.

    ReplyDelete
  4. Kak lima...

    memang betul tuh...cumanya skrg nih nak ajar mana yg boleh dan tak boleh dimakan...kalo tak,sumer nak dikutip masuk mulut huhu

    ReplyDelete
  5. sama macam arif...

    meamng tak tahu takut, dan ligatnya, subhanaAllah...

    masa majlis marhaban taman hari tu, semua yang jumpa Arif kata, ligatnmya dia yus!!!

    kat rumah pun sama ya?

    Rumah mana yang dia pegi, dia tak tumpahkan air, sepahkan makanan..huhu.

    Tapi itulah yang seronoknya ada anak kecik umur setahun ni kan kak...hehe

    ReplyDelete
  6. kak, jgn anak bujang saya... dari kecik mmg takut menda2 kecik ginih hu3

    ReplyDelete
  7. yus,

    lebih kurang pe'el cam Firas..tak takut, ligat semacam...hehe

    ReplyDelete
  8. lia,

    owh...dia takut lak ye?ehehe cumil

    ReplyDelete
  9. hehehehehhe tomei2....bgslah firas tak takut:):)

    ReplyDelete
  10. beraninya sikecil tu.. klu sy pun geli nk pegang.. hehe..

    ReplyDelete
  11. Mieja

    dia mmg jns tak takut...semua dia nak pegang

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages