Friday, March 11, 2011

Jawapan Teka-teki Teka-tekuk + Pemenang

Buah apakah di dalam plastik cumil tersebut...memula meh tgk klu2 yang ada:
Klu 1 :
rasanya manis bersari kalo betul² masak
.
.Klu 2 :
buah yang putik berwarna hijau, yang betul² masak berwarna oren+kuning
.
Buah ini dulunya banyak didapati di Sarawak...yang dalam plastik tuh asalnya dari Johor kut sebab ditulis kat gerai tuh xxxxx xxxx Johor.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
inilah dia

NANAS MADU

mari lihat pemenangnya:::::::::walaupun xde jawapan yg paling tepat tapi ada jawapan yg hampir tepat iaitu


http://www.blogger.com/profile/12193344182320610160 said...DURIAN
♥♥azatiesayang ♥♥ said...CEMPEDAK
zaikulim said...BELIMBING
zuneta said...MANGGA
Cute MuM said...PISANG KAKI
wan nurul hezrina abd halim said...NENAS
Fadzillah Kamarudin said...LIMAU BALI
nurul nabila bt medan said...BETIK
nanakimie said...BETIK
my shaizhar blog contest said...LIMAU BALI
SyUhAdA said...BETIK
pago" said...BELIMBING BESI
ShimaSalleh said...MANGGA
cikpuanhady said...BELIMBING BESI
Adyshariz said...LIMAU BALI
Nana said...LIMAU BALI
a.m.y ^_^ said...PELAM
Orked said...MANGGA
NOOR FATIN said...MANGGA
eb ezrin2 said...CIKU
Sidratul Muntaha said...LIMAU BALI
zuneta said...MANGGA
ummiaqeef said...MANGGA
Jue-Isteri_Ibu said...BETIK
Ibu Ayra said...DURIAN BELANDA
AkmaFaizal said...MANGGA
cempakakuning said...MANGGA
Mrs. Asida said...MANGGA
Halen ……MEMPELAM
anisyafrina said... MANGGA
ShimaSalleh said....BETIK
♥.♥.♥.Mizz Nia Aysruq ♥.♥.♥. said....LIMAU ABUNG
[A.I.D.A.N.O.R.D.I.N] said....duku


Tahniah kepada Wan Nurul Hezrina(nama dah nak sama dah)
sila tinggalkan details anda : hezlinahashim@yahoo.com
dan tak lupa berbanyak terima kasih pada semua peserta yang sudi menjayakan teka-teki teka-tekuk ini...

8 comments:

  1. la bila pulak buat teka teki ni,terlepas sudah!!nmpak sgt lama xmai sini yea..hihi..

    jom singgah blog,join breastfeeding day..

    p/s:klik2 ur HB..

    ReplyDelete
  2. tahniah sis hezrina:)aah ek,lupa lak buah nenas..hehe..

    ReplyDelete
  3. waaaah i lap u i lap u..memang..nnt pos buah nenas kay.harus aku keguguran...hikhik jgn haru nnnt..k nnt mummy send details yerk...tq

    ReplyDelete
  4. k antar dah details by email..nnt kita wat entri kmngn kt blog contest.tq

    ReplyDelete
  5. hehehe... nenas ke? ceh! ingatkan mangge.. :p gud luck pada pemenang... tuan tanah jgn lupe jemput kalau ade contest lagi ye.. :)

    @all : jemput joint contest yang sy buat plak kat www.akusyafrina.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. wah..tahniah pada yang menang..cayalah...

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages