composer

wah...sungguh tak kusangka...one of my friend sek men dulu now is a composer...I'm not that close with her during my schooldays....did not know that she has the talent....wah3x....I knew it just now...the song that has always being sung or hummed by the kids (and me)...Ada Untukmu by Nubhan was composed by HER...congratulations to her...has not heard anything about her since I left the school 20 years ago...and now, she is joining the top composer in row...bravo!!!



camne dia still leh nampak muda belia nih


Comments

  1. wah..sungguh berbakat kawan akak tu..

    nubhan orang kuala pilah..kg dekat-dekat pekan juasseh
    :)

    ReplyDelete
  2. lin

    tulah...sungguh x sangka sgt..tp wktu study dulu pun mmg dia glemer...but frenly :)

    ReplyDelete
  3. camne dia still leh nampak muda belia nih

    ohh mmg komen ni sesuai sgt ngan mukanya cam budak universiti.. tension saya tgk

    ReplyDelete
  4. aida

    sbnrnya dia dari dulu lagi mmg kiut miut orangnya...(tapi ku ttp jelessss)

    ReplyDelete
  5. Hez,
    saper tu? sorry le I memang kureng sket bab2 dunia hiburan ni... hahahaaa..

    ReplyDelete
  6. kakyong

    komposer baru lagi rasanya...zeti akmar

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts