Monday, April 27, 2009

Gaun baru Alysha

Sebenarnya, dah 2 minggu pics nih sumer diambil tapi Ummi sangatla bizi...x sempat nak tepek kat sini...


Gaun ni Ayah yang belikan kat KL...comel pulak bila Ummi tengok...Ayah memang jarang beli baju anak-anak tak macam Ummi,kalau boleh hari-hari nak shopping baju anak-anak hihihi...tapi kalau sekali Ayah membeli sampai 5-6 pasang la pulak....kali ni, Ummi memang berkenan dengan pilihan Ayah...selalunya...errr.....Ummi ni cerewet sikit bab-bab nih...nak buat camne...that's me...huhu



siap pakai kasut lagik...nak g mana tu dik?


dari belakang pulak


tunjuk ape tu?


rileks atas pangku abangcik pulak la ye






8 comments:

  1. Amboi cantiknya gaun baru dia...berseri2 Alysha pakai..:)

    ReplyDelete
  2. Umi Sufira

    thanks...comel kan bila gegirl pakai gaun

    ReplyDelete
  3. salam hez,
    wah chomel nyer alysha dgn gaun.. I anak2 ade 1,2 jer gaun.. mahal ler nak beli gaun baby ni.. ni lah yg nak sgt ade mesin jahit.

    ReplyDelete
  4. salam kakyong

    aah ada yg mahal..tp kekadang ada gak yg murah..kene pandai carik+jenjalan gakla kan..kalo reti menjahit lagi best

    ReplyDelete
  5. Salam kak,
    alala..kiutnye dia..bergaya dgn baju baru ye..sgt cantekk.. pinkish*_*

    ReplyDelete
  6. Padnani,

    heheh...mmg comey kalo gegirl bergaun...thanks

    ReplyDelete
  7. sangat comellllllllllll!!!!!!!!

    ReplyDelete
  8. aja

    kan..kan..kan..comel kan..hikhikhik...

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages