Tuesday, October 26, 2010

Nak bercoti kat mana ye?

hemm..coti sekolah lebih kurang lagi 3 minggu lagi je
tahun ni rasanya kami takde pegi ebrcoti ke mana2 lagi
kalo hujung tahun lepas dah jalan2 ke P.Langkawi & P.Pangkor
tahun ni nak ke mana ye?
Ummi ada tanya Ayah malam tadi waktu Ayah call
cepat jek Ayah jawab
'China pun best..tak pun Aussie..tapi pegi berdua jela'
cettt....
camno nak berdua2an Ayah ooi
dah ada 'handbag' kecik ni haaa
hehe
yang berdua2an tu kemudian le citer kalo nak pegi
yang Ummi pikirkan sekarang nak bawak anak2 berjalan
(walhal annual leave tinggal lagi ciput jek)
then Ayah suggest kalo dalam Mesia
KK pun best
(KK=Kota Kinabalu le, bukan Kuale Kangsor)
hemm..best gak tuh
dah lama Ummi ngidam nak g Sabah
the only negeri dalam Mesia ni
yang Ummi lom jejak kaki lagik
bila Air Asia nak buat promosi lagi ye???

3 comments:

  1. i pun tak penah sampai KK,
    kuala kangsor tu dah selalu...

    ReplyDelete
  2. bib..
    haha...i ni kuale kangsor pun lalu jek,x penah menyinggah

    ReplyDelete
  3. In addition to hermes bags Authentic Hermes Bags , all of us at this point have an individual synthetic version hermes replica www.goodhandbagsforsale.com , straps, different watches etc .. In a word, we are going to match the buyers. Kelly Bags 2013 Hermes Handbagsrshiog , belts a fashion woman require at least a fabulous healthy 2013 Hermes Handbags http://www.likebirkin.com . However , a way and also sensible person also needs to possess a bank account, certain 2013 Hermes Handbags http://www.goodhandbagsforsale.com , and then a enjoy. Some sort of purse will demonstrate that you may take care of an individual's abundance inside of a wonderful way.

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages