Wednesday, March 18, 2009

Great pincher!!!

Alysha sejak sebulan dua nih...sukaaaaa sangat pinch Ummi...bukan sikit2 or main2 manja tawww...ini memang menyengat punya cubitan...sampai merah-merah bekas dia cubit tuh...nape ntah dia geram sangat dengan Ummi tangan Ummi banyak lemak kut dik ye

Anak dara sorang nih...dengan abang kakak dia tak nak pulak dia mencubit..tpai kalau dengan Ummi..takde angin takde ribut..dia datang dekat-dekat..pandang muka Ummi dalam-dalam..pastu tangan nyettttttttt mencubit.....

Ummi ada evidence tawww...sila lihat pics di bawah:


Yahhh.....satu tangan tak cukup...gunakan kedua-dua tangan anda


dan lagi


Ieeeeyahhhhhhhhhhhh.......muka geram tuuuu


Arrghhhhhhhhh


Lihat ni...ouchhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

dan ini


begini caranya


pastu camnih


cubit kat tepi lak

8 comments:

  1. wah2 sedapnye cubit...
    menyengat lagi

    ReplyDelete
  2. FiBo...
    uihh..sangatlah menyengattttttt

    ReplyDelete
  3. salam

    hhuuhhhuuu.. mujur lah anis sudah berhenti dari tabiat ini.. memang sakit kalo dia mencubit..

    ReplyDelete
  4. kakyong

    itulah...3 org anak ug dulu takde lak tebiat camnih...isk

    ReplyDelete
  5. lea...alysha..naper marah ummi dia sampai cubit2 tu...
    :)

    ReplyDelete
  6. lin...skrg ni mmg pe'el dia camtuh...esp kalo dia mintak nenen akak duk tangguh2 hihi

    ReplyDelete
  7. uish>>>> ganas...
    tp kan... sib baik dia cubit tak geget....

    lau geget lagi nayaaaa.... adessss sakit woooo...

    hmmm adwan nnt hrp2 la tak menggigit.... ish... ngeri2...ngilu...

    ReplyDelete
  8. Adwindaa...
    cubit pon menyengat sakittt...
    dolu-dolu wktu memula nak tumbuh gigi ada gak menggigit...cuma xle sangat

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages