Wednesday, March 4, 2009

Masak-masak

Pic-pic ni dah lama..tapi amatla kekurangan masa nak memblog...ditambah lak last few weeks server asek weng je...apa-apa pun...sila la jamu mata ye...


Puding resepi my SIL- Puding krimer


blur la pulak gambarnya


Sambal sotong+petai


What do you call this?

Ada yg panggil remis, ada yg panggil lala

Dulu waktu 10 tahun tinggal kat KL/Selangor...amatla jarang nak bersua muka dengan jenis kerangan ini...tup-tup bila pindah ke Perak ni...asal pegi pasar malam seri manjung je mesti ada orang jual lala/remis ni...murah banget pulak tu...sekilo(sebanyak dalam pic di atas) cuma RM2... :)

4 comments:

  1. hmmmm cedapnya siput tuh... kat penang lau musim mak lin g cari penuh satu baldi besar... wat tomis cam sup tu je... ratah je sedapppppppppppp...nyum nyum...

    ReplyDelete
  2. wahhh...cari sendiri ye?bestnya...frsh gitu

    ReplyDelete
  3. puding tu cam sedap jer.. haha, almaklum lah daku ni memang hantu puding..

    ReplyDelete
  4. kakyong,
    ye ke hantu puding?
    bebila leh sy share resepi kat sini

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages