Thursday, March 19, 2009

Play time...

Dulu-dulu waktu baru beli Playskool walker nih, bukannya Alysha nak naik pon..adela kot 3-4 minit dia main pastu buat muka bosan...

tapi sejak dua menjak dah besar ni..suka pulak dia main..tapi yang tak tahan tu kalau naik dia ngundur ke belakang je yg reti...kalau nak ke depan, merengek suruh Ummi tolakkan la pulak...hadoi la Alysha



Bende tuh untuk ditolak la sayang..bukannya ditarik



isk...nak tarik ke mana tuuuu



bila stuck sikit...meradang...


dah naik sambil bawak si 'baby' dia pulak


Ummi...nih baby Alysha tauuu


caaayang baby


ala Ummi...baby nak jatuh la pulak

14 comments:

  1. Alamak dia sayang banget ngan doll tu Kak Ina..nak adek kot...:P

    ReplyDelete
  2. salam..

    alisya pandai gak main doll & sayang doll.. Anis langsung tak layan doll... huhu.. ganas sket anak dara ku itu... dia lagi suka main pinggang mangkuk ibu & brg2 dapur ibu.. huhu, harap2 besor nanti rajin le ke dapor..

    ReplyDelete
  3. kerinting cantik ler rambut dia..comel..

    ReplyDelete
  4. Umi Sufira..

    uishhh...jgn la nak adek...udah le tuh dia adik bongsu...erkkk

    ReplyDelete
  5. kakyong...

    takde le lama mana dia nak main..tapi kalo nampak doll/plush bear mmg kelam kabut mintak 'baby...baby'...bagusla tuh anis..ada ciri-ciri rajin nolong ibu dia nnti

    ReplyDelete
  6. naurah...

    anak2 akak sumer rambut kerinting wktu kecik2...dah besar sumer hilang...lurus jek...cuma alysha ni beza dr abg kakak dia sbb rambut halussss sgt

    ReplyDelete
  7. mommy anis...
    hehe..mekasih...besar2 ni mmg la kiut..dah besar karang...ummi dia mula la nak menyinga

    ReplyDelete
  8. wah.. kenteng jugak rambut anak dara mu ini ye..
    bley jadik geng ni..

    Hehehe.. selama ni singgah tak tinggal jejak pon..;)

    ReplyDelete
  9. aa dah besar alysha :). Umi Hez, pi ambik award kat my blog. U deserve it!

    ReplyDelete
  10. Ealyie..

    a'ah kenteng belakang...leh geng ngan iris kan:)

    ReplyDelete
  11. kak teh,

    besaq dah(walau ummi dia rasa dia baby lagik hihi)

    thanks aya 4 d award

    ReplyDelete
  12. walla comeinya alysha maen doll!!!
    geram geram gerammm!!! bak geget sket!!!

    ReplyDelete
  13. ena

    jangan aar geram2
    abg aQim xleh main doll
    nnti adik abg aQim leh main ye

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages