Friday, February 11, 2011

3 layer tea

Kakak sejak masuk sek. men. nih
memang kerap balik lambat
dah dpt jawatan jadi Pengawas sek.
pastu baik ngan cikgu kelas pulak tu
ada² jela yang kene tolong cikgu

Baru Form 1 ni bolehla nak aktif²
nanti dah Form 3 dilarang sama sekali
tumpukan pada PMR pulak

nak diceritakan
lepas amik Kakak dari sek. kol 5pm semalam
singgah ke kedai mamak belakang rumah
haus katanya
Kakak order teh ais+ tosei
Ummi taknak tosei sebab takde kuah chutney peberet Ummi
maka terai la chapati (1st time makan)
pastu nampak banner nih kat dinding


teruja lak nak terai
order la 3 LAYER TEA nih
bila sampai memang menarik je nampak
ada 3 lapis
bila dikacau² & rasa
uiks...macam rasa cendol pun ada
rupanya layer hitam kat bawah tu
air gula merah
patutla rasa cam cendol
not bad...tapi kalau sellau minum cam muak pun ader
korang penah ke minum air nih?



piccas ehsan En Google

12 comments:

  1. nampak menarik ada 3 layer tu ye kak ina. Yus tak pernah cuba lg...

    ReplyDelete
  2. yus

    memang menarik n tertarik..hehe

    ReplyDelete
  3. tak pernah cuba lagi...tak suka teh lah...hehehe

    ReplyDelete
  4. saya penah cuba di kuching dulu kak...
    menarik juga la..eehhee

    ReplyDelete
  5. pernah..tak suka sangat..tau buat sebab kat restoran sendiri dulu memang ada menu ni

    ReplyDelete
  6. cendol...ermmm..klu cendol mesti bestnyer...
    x pernah minum pulak lagi...

    wah kakak da masuk sek men....anak dara sungguh da tu....
    tahniah sebab jadi pengawas lagi...
    ;))

    ReplyDelete
  7. Ila

    tak suka teh ye?jarang dgr org x suka teh ni..hihi

    ReplyDelete
  8. ida

    ooo ada restoran sndiri ye?beshnyer

    ReplyDelete
  9. lin

    cubalah kut2 kene ngan selera tekak lin

    ReplyDelete
  10. nadia

    tenkiu2..akak pun dah klik nadia pny

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages